๑๑ نغمه های دل ๑๑

منـ ازجنس امیدمـ

๑๑ نغمه های دل ๑๑

منـ ازجنس امیدمـ

๑ درد خاص ๑


وســـــــیع باش ، و تنهـــــــا ، و ســــر به‌ زیــــــر ، و ســـخت


***********


به سراغِ من اگر می آیی


تند و آهسته چه فرقی دارد؟


تو به هر شکل دلت خواست بیا..


مثلِ سهراب


جنسِ تنهایی من چینی نیست


که ترک بردارد...


مثلِ آهن شده است


چینیِ نازکِ تنهاییِ من.....


********
بعضی وقتاهست که دوست داری یکی
کنارت باشه محکم بغلت کنه
بذاره اشک بریزی وراحت شی
بعدآروم تو گوشت بگه
دیوونه من که باهاتم....



حوصله آپ ندارم


هی توبرگه مینویسم و خط میزنم 


این روزابهونه گیر شدم


دلم برای اونایی که هستن ونیستن تنگ شده


حتی برای اونایی که بدی کردن


گاهی بهشون سرمیزنم


اما................................


آهنگ های غمناک نمیتونم گوش بدم اشکم درمیاد


انگارروزمین غریب یه گوشه افتادم


دوستام هستن دورواطرافم اما


اماازبچگی انگاریه تنهایی خاصی دورم پیچیده


هزارن هزار آدم درکنارم باشن بازحس تنهایی دارم


انگاریه خلایی درونم وجودداره که آزارم میده غصه دارم میکنه


بعضی وقتاتمام سعیت برای شادبودن بی فایدست اشک باید بیاد


وگرنه بایه بغض کهنه خفت میکنه 


دلم میخواد بی امان جیغ بکشم ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد